lørdag den 25. juli 2009

Scap med MEGET få midler

-Ja, det er det virkelig når man er i campingvogn for jeg har MEGET lidt med. Jeg savner rigtig meget alt mit scrap, men allermest min skæremaskine og min BigShot og mine punch. Pu ha, man kan da virkelig bare overhovedet ikke undvære en skæremaskine! Men det nye StampingUp legetøj skulle altså afprøves...
De er meget enkle, da jeg ikke rigtig har pynt med heller. Men jeg blev nu godtnok tilfreds alligevel:0)

Af alle de stempler jeg fik igår, er det her nok et af de skønneste. Og det er jo MUFFINS!

Micki har virkelig brugt lang tid med sin fiskestang idag, han øver sig i at kaste ud siger han, for ham og far skal snart ud og fiske:0)
Ca. 10 skridt fra Micki ligger vores campingvogn, det er da vist den bedste udsigt man kan vågne op til hver eneste morgen og det er en af grundene til, at vi har været her alle de år i træk nu. Men næste år tror jeg nu vi skal prøve en ny dejlig campingplads...
Ikke mere for idag. Imorgen formiddag går turen atter tilbage til Hjørring, så skal der pakkes ud og pakkes igen til mandag hvor turen allerede kl 06:00 går til Kardemommeby i Norge. Vi er hjemme igen til midnat og tirsdag er der normalt åben i butikken igen;0)

10 kommentarer:

Heidi sagde ...

rigtig søde kort (love muffin)og de er jo super også med få midler - men giver dig ret med skæremaskine, man kan ikk undværre ;o)

Netti sagde ...

Det er nogle flotte kort du har fået lavet. Jeg så jo hvor lidt du pakkede..så det er imponerende hvor meget du har fået ud af det. Kør nu forsigtigt hjem med alt jeres overlæs :)

Linda sagde ...

De er rigtig flotte dine kort, det er da lidt af et program i køre. God fornøjelse de næste par dage.

Anneli sagde ...

Åhh.. så nyydelige kort!! <3
Det er ikke alltid nødvendig med mye utstyr.. ;)
Jeg falt fullstendig for punchene med tilhørende stempler!
Lurer på hvor jeg kan få kjøpt de her i Norge?
Ha en strålende søndag!
Sommerklem fra nord <3

lam sagde ...

Sikken nogle skønne kort og de sager du modtaog kunne godt gøre mig misundelig.

Olivia sagde ...

Hej Sofie.

Jeg har jo hørt en lille fugl synge om, at du er vild med muffins og sørme om du ikke har købt de stempler, som jeg længe har overvejet at anskaffe mig!! Det er bare nogle super søde kort du har lavet med dem. jeg må dog lige spørge...den der brandslange lignende ting, som følger med SU muffinstempler. Hvad er det?? Og hvad kan den bruges til???

Hellemor sagde ...

Rigtig,rigtig flotte kort. Jeg er VILD med dine nye punch og stempler dertil. Glæder mig til du kommer hjem til butikken igen.

Gitte sagde ...

Ih sikke nogle skønne kort du igen har fået lavet. Ja rigtig nok så kan man ikke undværre sin skæremaskine.
Wow jeg er helt vild med de stempler du har købt. Sikken en super effekt med stempler og punchs sat sammen. Kanon. De stempler må jeg lige holde øje med.:)
I må ha' en rigtig god tur til Norge.:)

Mia sagde ...

Hold da op hvor kan du få tryllet nogle flotte kort frem, hvis det passer at du ikke har slæbt så meget med hehe :)

Er vild med de stempler, er bare SÅ misundelig..

Godferie fremover, glæder mig til at se hvad du ellers får lavet :)

troll13 sagde ...

Ja, det kan da godt være, at du skriver scarp med få midler... men de ligner jo en hel million ;o)))