tirsdag den 28. juli 2009

Oprydning i træstempler...

Træstemplerne var nødt til at flytte fra skabet og over på hylden,da familien var blevet forøget... Jeg skal have min svigerfar som er en ret god tømmer til at lave en smal hylde med ikke så høje mellemrum så der bliver lidt mere system i dem.
Værre står det til med alle mine EZ monteret motiv stempler! Der er efterhånden så mange som ligger i en stor forvirring, da mit første system med filefolder og overhead ikke virkede. Så her skal jeg vist i tænkeboks for at finde ud af hvad jeg gør med dem.
Clearstamps har jeg så mange forskellige mærker af som alle er forskellige størrelser så de står i en kasse indtil videre. Når engang jeg finder noget smart og let overskueligt skal jeg nok sige til:0)

Jeg har hygget mig lidt med noget af det nye StampingUp! Og lige i farver og mønstre efter min smag;0)

Der er blevet hverdag igen og butikken er åben dom helt normalt. ( kunne godt mærke der var nogen der havde abstinenser idag... -Nævner ingen navne) Griner...

Tak for besøget og på gensyn;0)

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Er du sinder, hvor har du bare mange træstempler. Ser super flot ud med de nye hylder.

Linda sagde ...

Hold da helt op det er godt vi ikke også kan se alle de stempler som er clear stamps :0) For du har godt nok mange..... Du har ret ude godt men hjemme bedst. Det er nu rart med noget hver dag igen.

BellaMio sagde ...

WAW sikke en dejlig samling!! Velkommen hjem - dejligt at se alle de flotte billeder fra jeres tur.. :)))

Kristin Langnes sagde ...

Wow, det var mange stempler! Flottte og fine hyller, de likte jeg godt!