onsdag den 8. juli 2009

Nyt fra kælderen og et par kort

Disse dejlige frøkort er nok de hurtigste kort jeg nogensinde har lavet! De er nemlig bare skåret til og klistret på, for papiret er bare klar til det... Der er glimmer og embossing på frøer og bier som lige giver piftet:0) Papiret er en af nyhederne i butikken og er fra DieCut with a view.
Papiret her er lavet af gamle rester fra sidste på, men blomsterne er de nye fra YouDo og stemplet er et af tekst stemplerne fra "Motivet" også en af nyhederne fra butikken.
Mums siger jeg bare, jeg ELSKER bare det nye papir fra DieCut... Dejlige og glade farver!
De sidste GreetingFarm


Mere DieCut

Embossing pulver fra American Craft

Og det bedste til sidst! Nye stempler fra Motivet, jeg glæder mig til at få dem afprøvet.
Pu ha, tiden flyver... I weekenden var vi i Fårup sommerland med nogle venner, smadder hyggelig heldags tur lige fra de åbnede og til de lukkede igen. Ellers har vi igen købt campingvogn, godtnok en gammel en. Vi solgte den nye sidste år fordi den efterhånden kun blev brugt i sommerferien og det er en ny vogn lidt for dyr til. Jeg savnede vores camping ture til Rinkenæs/Gråsten eller det gjorde vi alle, så vi købte en sød lille ældre campingvogn og drager afsted sidst i juli.
Ikke mere for denne gang... Tak for besøget og på gensyn;0)

6 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Ih, det ser da også lækkert ud. Elsker billeder fra butikken.

Netti sagde ...

Altså Sofie hvor du lokker!!! Men hvor ser alle dine nyheder spændende ud. Det er nogle rigtig søde kort du har lavet. Nu varer det ikke længe inden jeg kommer nordpå i mindst 2 uger :))

Ditte sagde ...

Tillykke med den nye campingvogn, glæder mig til at se hvad du skal lave ved den. Søde kort du har lavet. Ser lækkert ud med alle de nye sager i butikken, jeg er jo forfalden til især papir, og der er vist et ark eller to jeg må eje.

Heidi sagde ...

Super lækker billeder af butikken - og jo dejligt at se lidt derfra når ikk lige jeg kan komme forbi ;o)

Søde kort - er vild med frøen ;O)

Hellemor sagde ...

Guf, Guf. Jeg er vist "nødt" til at kigge forbi en af dagene. Det papir er bare lækkert.

Tillykke med jeres nye campingvogn.

Rigtig søde sommerkort.

Gitte sagde ...

Nogle skønne kort du har lavet. Vild med frøerne. Lækkert papir.:)

Tillykke med jeres "nye" campingvogn.:)
Skønne ting du har i butikken.:)