onsdag den 22. juli 2009

Kort bunken vokser og vokser og....

Det bliver til et par nye kort hver dag, ret hyggeligt med camping scrap... Jeg ved ikke hvor meget jeg får lavet af denne slags når jeg kommer hjem igen, så det er bare med at fortsætte så længe lysten er der;:0)
Heidi og jeg var i Papir museet idag, dejligt og mødes med hende hernede! Faktisk bor vi lige over for hinanden kun med fjorden imellem, ret sjovt.
Jeg har lavet min bestilling hos StampingUp og jeg glæder mig rigtig meget til at lege! Jeg håber rigtig meget det er der på fredag så jeg kan få det med hjem inden søndag. Jeg købte 2 ting af næsten det hele, så hvis nogen elsker det lige så meget som mig, kan jeg gøre en eller flere scrappere glade:0)
Et lille stemnings billede fra i eftermiddags hvor drengene brugte den sidste engangs grill til at lave skum fiduser på. Steen købte en fin lille camping grill igår, som ikke bare er lidt, men MEGET bedere end en engangs grill!
Imorgen smutter vi ind til Gråsten for at se dronningen ankomme til "sommerhuset" også går turen til Møgeltønder og den hyggelige gamle gade. Der er fyldt godt op af sodavand og guf fra grænsen og masser af nye film og scrap på lager, så skulle regnvejret komme er vi klar;0)
Tak for besøget, ses snart igen!

4 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Jeg skal love for at ånden er over dig. Flotte, flotte kort.
Jeg blev lige lidt nysgerig for at se hvad StampingUp gik ud på. Uh, jeg glæder mig til at se hvad du har købt.
Kan I have nogle gode dage.

Ditte sagde ...

Dejligt at høre I trives, og ved jo at selv regnvejret bare kan komme an, for I hygger lige meget inde som ude. Hils familien ;o)

Helle Sahl sagde ...

Det ser ud til i alle hyggger lige meget. Børn, hund og det hele.

Ha´ en fortsat god ferie.

P.s. Jeg døjer rigtig meget med at jeg bliver smidt af din blog. Ved ikke om du har hørt det fra andre?

Gitte sagde ...

Hold da op hvor har du fået lavet mange skønne sommerkort. Ja det er med at få lavet noget når man har lysten.:)
I hvor set det ud til at I rigtig hygger jer i den danske sommer. Vejre betyder ikke så meget bare man hygger sig og har det sjovt.:)
I må forsat ha' en dejlig ferie.