torsdag den 30. juli 2009

CosmoCriket knus

Igår aftes fik jeg afprøvet mit nye papir og StampinUp! Jeg har brugt StampinUp index tabs punch, index tabs stamps og scallup punch. Teksten er foam abc fra American crafts. Ellers er der brugt bling, sværte og hvid gele pen.
De to cirkler som er skåret ud fra papiret er sat fast med 3d puder i to forskellige tykkelser.

I formiddag skal jeg en lille hurtig tur til Ålborg i Trend & Living (GreenGate himlen) og have lidt flere tallerkner, vi får gæster på søndag til Mathias fødselsdag og jeg har kun 6 kage tallerkener.
Ellers skal der gøres rent i huset. Jeg håber drengene kommer hjem idag, nu er vi ved og savne dem lidt. Micki er på en lille ferie hos mormor og Mathias er med Celina i sommerhus. Dejligt der også sker lidt for dem her i ferien nu vi er startet med at arbejde igen:0)

Rigtig god weekend til jer alle og jeres familie!

2 kommentarer:

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Dejligt at se, at Du er glad for din StampinUp! ting ... og dette Cosmo Criket PP er jo bare sååååå sød ;-)Var det det Du købte op i "Kunst og Kreatv" i Flensborg???

Jeg har lige fået et tipp af min SU! veninde ... der er et scrapbooking-stempelset fra SU! som passer til den tab-punch ... jeg tror lige, at jeg sender dig en mail ... det er lige noget for dig ;-)

fie & Co sagde ...

Ja, det er nemlig sødt det papir og det er det jeg købte i "kunst og kreativ" :0)