onsdag den 15. juli 2009

camping scrap!

Der bliver malet og scrappet i den lille campingvogn, alt imens børnene hygger sig og vores dejlige lille "rullepølse" Capone ligger og snorker tæt op af mig. De 4 kort det blev til idag, er motiv stempler jeg har lånt af Ditte og jeg kan over hele hovedet ikke huske hvad det er de hedder.
Selve baggrunds stemplet med skyerne er fra HeroArt og det samme er teksten som var blandt nogle clearstamps jeg købte til crop:0)
-Fredag formiddag tager vi hjem, for så kan jeg få den gjort godt ren inden vi drager til det Sønderjydske. Vejrudsigten tegner vist ikke for godt, så vi må se om der ikke kunne snige sig lidt scrap ned i "slavbænken"!
Ihvertfald kører vi derned af søndag uanset vejret, der er nok og gi`sig til alligevel. Drengene vil så gerne i Frøslev lejren selvom vi har været der før, det er godtnok også nogle år siden. Gråsten slot bliver besøgt HVER gang og det samme med Møgeltønder også er der jo Papirhus museet... Der kunne jeg måååske godt finde på og tage hen en lille bitte smut, der er jo kun omkring 300m.
Nå, men nu vil jeg til at rede senge her i campingvognen og se en god omgang OlsenBanden med drengene;0)
Tak for idag og på gensyn imorgen;0)

3 kommentarer:

Ditte sagde ...

Hvor er de blevet fine, rigtig godt du kom frem til ideen med at bruge skystemplet fra Hero Arts, det er lige i øjet. Håber I får en rigtig dejlig tur til Rinkenæs, ved jo hvor skønt der er. Forresten så er stemplet med dyrene der kigger over hegnet fra Woodware. Knus

Helle Sahl sagde ...

Skønne sommerkort. Jeg elsker bare det skystempel. Dejligt at i hygger jeg alle og at hunden også er en campinghund. Hvor heldig kan man være. Ringtig god tur i næste uge også.

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Hej Anne, jeg mener altså, at vi har hilst på hinanden til Convention. Jeg var der med Nat og Christiane, de 2 Workshop-piger fra Tyskland ;-)
Nu læser jeg, at du kommer til Rinkenæs. Det er jo ikke engang 10 min. kørsel fra Kruså, hvor jeg bor.

Så, hvis du skulle kede dig, er du velkommen til at komme forbi ;-)

Hilsen
Maj-Britt