torsdag den 28. maj 2009

VI ER KLAR!!

Ja, vi er KLAR til ScrapAmok på lørdag i Asdal sognegård! Der er væltet ind med nye monster savlende lækre nye varer hele ugen og til tider er jeg helt nervøs for jeg bliver væk nede i kælderen:0)
Der er åben for alle mellem kl. 12 og kl. 17 og jeg kan love for der er noget og køre efter... Masser af nyheder og super tilbud og et hav af glade og kreative scrappere!
Butikken er lukket imorgen, da vi pakker og flytter det hele til Asdal. Men vi har ekstra åben Mandag fra kl. 12 til kl. 14;0)
På glædeligt gensyn i Asdal på lørdag...

5 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Jeg er simpelthen også så klar :-)

Karina Beck sagde ...

God fornøjelse. Ærgeligt at der er så langt til Asdal ; )

Lone sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lone sagde ...

Lyder godtnok til at I får en hyggelig, kreativ dag gid det var mig. Sofie, se lige de skønne muffins jeg har lagt ud på min blog ;-) Ved jo at du er rigtig glad for muffins...;-)

Gitte sagde ...

Et lidt forsinket, men et kæmpe stort tillykke med Micki. Håber han havde en dejlig dag.:)

Åh hvor ville jeg også gerne ha' været med. Men der er lidt langt fra Amager. ;) Men rigtig god fornøjelse.