fredag den 8. maj 2009

Copic Ciao & Æble grene

Første forsøg med stempel motiv farve lagt med Copic penne. Det kræver lidt øvelse, men sjovt og prøve noget nyt!
Faver der er brugt:
Elefenten
C-7
C-5
C-3
C-1
Blomsterne
Y-15
Y-17
Fødder & skygge
E53
Sommerfugl
E53
R22
R53
I formiddags fik jeg gjort rent og bagefter gik jeg en tur i haven efter grene fra æble træet som er ved og sætte de dejligste blomster! Det hygger sådan herinde i mormors gamle vaser:0)

Også en øv historie... Heidi var forbi idag. Hun er taget hjem, men hendes bil står her endnu... Onde Fru Hansen (tja, det er mig) gik ud og gav heidi`s drenge en slikkepind, de sad så pænt og ventede i bilen og lidt efter råber Johan... -Mor Emil har stoppet slikkepinden ind i det hul hvor nøglen skal sidde!
Og nu, ja der sidder der stadig en stump derinde et sted, for nøglen kan ikke drejes rundt. Hm... Det var vist en ny tændings lås!
For eftertiden spiser børn kun slikkepinde UDEN FOR BILEN!
Fortsat god fridag og til Heidi. -Jeg skal nok passe godt på din bil;0)


8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Du er allerede rigtig god til at farvelægge med copics!!!
Hvilken sværte stempler du med og hvad for noget papir bruger du??
Jeg selv bruger Brilliance, som gør at farven ikke tvære ud, men jeg synes ikke, at den bliver så sort, som jeg gerne vil have den.
Indtil videre har jeg bare brugt akvarelpapir, som er udemærket. Men for nyligt, var jeg forbi en tegnepairsforretning. Der købte jeg noget bleedproof. Det er jeg spændt på at prøve...
God weekend til dig.

Heidi sagde ...

waw Sofie hvor er den dog blevet flot - det ender da med det er dig der skal holde kursus når der er crop ;O)

JA sikke en dag, godt jeg kan grine af det nu gggg men puha - tænk hvis ikk Peter havde haft tur hjørring - måske vi havde været der endnu så ggggg

ps. stadig så sødt af dig du tænkte på drengene mens jeg shoppede

Helle Sahl sagde ...

Halløj, jeg går glip af det hele mens jeg ligge og sover. Sikke en ballade.
Jeg må se om jeg kan lokke dig til lige at vise mig hvordan du gør, for det du har farvelagt ser helt fanastisk ud. Kommer forbi i morgen og ser om du har tid.

Tanja sagde ...

Hvor er det flot farvelagt med copics... :o)
Det er noget af nogle oplever I får i Hjørring... Griner
Det ser rigtig skønt ud med de æblegrene i den gamle flotte vase..
Scrapknuzz Tanja

Netti sagde ...

Sikke da en historie med bilen, men godt at du kan passe på den.
Hvor ser det godt ud med de Copic penne..det er du da allerede sej til.

Betina Olesen sagde ...

Uden at vide noget som helst.... ja, så synes jeg da absolut at det ser rigtig godt ud, så mere af det ;-)

Hvor ser det bare hyggeligt ud med de æblegrene, kan også se at vores træ står på spring lige nu....

Øjjjj... sikke en historie... ja, det er jo ligefør den skulle scrappes, også bare sådan til advarsel ;-)

Hygge fra Betina

Inge-Britt Pedersen sagde ...

Super flot - skal selv hente mine copic penne om lidt.De ligger på posthuset og venter på mig. Regner med at resten af min dag kommer til at gå med og tilegne mig lidt erfaring indenfor dette.

Ditte sagde ...

Hej Fiepigen. Så er vi hjemme igen. Sikke du har fået prøvet Copics af, det ser rigtig godt ud. Må da ellers nok sige I får lavet røre i den, når vi ikke er hjemme til at holde Jer på Solbakkevej i kort snor. Glæder mig til at få fingrene i nogen af de nye Copics, du kan i hvert fald sagtens give et par fif med kan jeg se. Knus fra Ditte