fredag den 20. marts 2009

Ferie i vente

2. Juni går turen til Bulgarien for 3. år i træk. Første år var vi i Sunny Beach, sidste år i Golden Sands og i år går turen så igen til Sunny Beach:0) Vi var begge enige om sidste år, at vi ikke igen ville til Golden Sands. Det er ikke at sammenligne med Sunny Beach hvor det hele er noget flottere og større syntes jeg.

Vi skal bo på dette hotel som hedder Blue Star Iskar. Jeg tror børnene kommer til at hygge sig, der er flere forskellige vand rutchabaner og andre aktiviteter på hotellet. Nu må det så bare gerne snart blive 2. Juni.

EFTERLYSNING

På min gamle computer havde jeg blog statistik lagt ind som foretrukne og ville have det ind på min nye computer også, men jeg kan simpelthen ikke finde det nu. Det var på yourcounter.be, men når jeg går ind nu får jeg kun min blog tæller og ikke statistik.

Den var så fin og startede helt automatisk fra første dag man starter sin blog. Er der mon ikke en eller anden blogger der også kender til yourcounter statistik?

På gensyn og rigtig god weekend!

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det lyder skønt! Og sikke et flot billede af hotellet. :-) Dejligt at glæde sig til en god ferie!
Kender desværre ikke til den statistik som du mangler.
Psst: Jeg har netop købt en ny muffinopskriftsbog... kan ses på min blog nr. 2: http://www.herhosmig.blogspot.com

Dit muffinskort i sidste indlæg er bare SÅ sødt! Skønt med de duse farver! Og lækkert stempel du har.
God weekend til dig.

Heidi sagde ...

wawww ser da super lækker ud og sidder helt og drømmer om varme, sol og badning ;o)

Ditte sagde ...

Håber I får en fantastisk og velfortjent ferie.