tirsdag den 30. december 2008

Ufattelige søde, dejlige og betænksomme kunder!

Ja, det er lige hvad de er! Først kom Heidi med den smukkeste opstammede Efue i denne flotte potte og sagde... -Jamen du skrev jo du manglede nye planter! Bagefter kommer Helle med en skøn ananas lign. blomst i an fantastisk glas vase og sagde nøjagtig det samme:o)

-Smiler... Det kan man da ihvertfald kalde betænksomme kunder! Tusind, tusind tak Helle og Heidi. Jeg er simpelthen SÅ glad for de skønne blomster og den dejligt tanke og jeg syntes jeg ville dele den med alle jer;0)
Tusind, tusind tak Heidi & Helle... Jeg er SÅ glad for de dejlige blomster...

Endnu engang rigtig godt nytår til jer alle og tak for besøget;0)

10 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er de søde :-). Både pigerne og blomsterne *S*
Rigtig godt nytår til dig og din familie, jeg glæder mig og ser frem til at følge dig og bloggen i det nye år.

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er de dog bare flotte, rigtig godt Nytår til dig og dine.

Netti sagde ...

ja sikke nogle søde kunder du har. Det er da nogle lækre planter at komme med.
Rigtig godt nytår til dig og din familie.

Mutte sagde ...

Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

Betina Olesen sagde ...

Hejsa...

Jow, det er da absolut søde kunder du har.... hmmm.. ville ønske man selv var en der boede lige i nærheden ;-)

Jeg ønsker dig og dine familie et rigtig godt og lykkebringende nytår...
Tak for tiden vi havde sammen i 2008 ;-)

Knuz Betina

Karina Beck sagde ...

Søde kunder sådan lige at komme forbi med blomster.
Jeg er ked af, at der er så langt til Hjørring, for jeg ville så gerne se din butik engang.. Men hvem ved, jeg har kun scrappet et år. Måske muligheden byder sig på den ene eller anden måde i det nye år.
Godt nytår til dig og din familie,

Heidi sagde ...

Jammen du er jo også altid så sød at besøge i din skønne og hyggelige butik og altid glad og smilende og selvom jeg som regl jo kun har 2 min. kan jeg jo slet ikke komme a sted igen ;o))

Godt nytår og pas godt på Jer selv i aften

Mange nytårs knus Heidi

Hilde sagde ...

Godt nytt og kreativt år til deg og Sofie!!

Klem fra Norge!!

Anne Thormose sagde ...

Hvor er det bare sødt af dem.

Her i sidste øjeblik inden nytårsaften for alvor går i gang, vil jeg ønske dig og din familie et rigtig godt nytår.

Sarah sagde ...

Du og din familie ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår!
Tak for masser af inspiration i året som er gået!