fredag den 10. oktober 2008

Bogmærke eller bare til pynt?

Det var simpelthen så hyggeligt og lave bogmærker, så det blev til 3 mere af slagsen. De er lavet efter samme skitse som de andre, men med forskellige papir og motiver.
Så var det jeg tænkte er det et bogmærke eller er det bare til pynt? Passer egentlig ret godt her på knagen.



Jeg har denne gang brugt cobber embossing på alle stemplerne:0)

Så kom uge 42 endelig (snart) Det betyder scrap, hygge sove længe og scrap...
Jeg har lovet drengene vi skal i biffen og se Far til 4 også lukker jeg nok butikken en enkelt dag, men det bliver opslået når jeg ved nærmere.
Tak fordi i kom på besøg her i "kælderen"
Rigtig god weekend til jer alle og hav en SUPER ferie jer der er de heldige;0)
Hey, pist... Der er lagt flere forskellige gode tilbud i webshoppen for at fejre efterårsferien;0)

8 kommentarer:

Gitte sagde ...

De er godt nok også flotte som pynt på en knagerække. En god gave ide.
Du må ha' en god weekend og efterårsferie.

Anne Bente sagde ...

åhhhh, de er altså bare sååååå flotte.

Heidi sagde ...

waw - de er altså så skønne ;o) må prøves når jeg kommer hjem fra ferie.. rigtig god ferie til Jer og vil hilse og sig at film er den bedste jeg har set af de 3 dr er lavet ;o)
Vi ses snart igen knuz

Helle Sahl sagde ...

De er ret fantastiske til begge dele.

lam sagde ...

wow de er godt nok flotte og fyldt med søde detaljer.

rigtig god ferie

Saster sagde ...

Hvor er dine bogmærker bare super søde :-)

Eva (Fister) sagde ...

De er altså bare søde!

Dawn sagde ...

Hi Sofie
I have been browsing through your fantastic blog and would love to feature you on Inspirational (http://inspirationalcraftblogs.blogspot.com), if you agree could you e-mail me to let me know (details on my profile)
thanks
Hope to hear from you soon
Dawn