lørdag den 23. august 2008

Sikke en dag!

Dagen startede imorges kl. 10 med kage, pølser, sodavand og slikkepinde til børnene. Steen hentede kagen hos bageren og vi kunne godtnok ikke lade være med og grine da vi læste på kagen:0) Enten havde han haft meget travlt, eller også er han ikke så god til at stave...
Et stemnings billede af Ditte og Helle.

Og sandelig om ikke der kom besøg fra Ålborg! Tak for besøget, det var smadder hyggeligt piger og tak fordi i kom;0)

Hæklede muffins, GreenGate skåle, dessert vin, og luksus chokolade;0)

Og MASSER af dejlige blomster! Tuuuusind tak allesammen for de dejlige gaver og alle de dejlige hilsner, sms og mails. Det har været en dejlig dag;0)
Ditte og Pernille hjalp med at trække lod blandt alle indlæg til blog candy. 42 ialt blev det til...
De to heldige blogvindere

Nr. 1 - Ann Cicilie

Nr. 2 - Anni Mor

Hvis i sender en mail med jeres adresse, sender jeg jer en dejlig scrap pakke;0)

Fortsat rigtig god weekend til jer alle!






17 kommentarer:

BellaMio sagde ...

Hjertelig tillykke med din 2 års dag i butikken!! Det er en herlig butik, og et er en fornøjelse at handle hos dig!! Det er så skønt, at vi har en scrap butik i lille Hjørring!! Tillykke!! :-)

Majer sagde ...

Mange gange tillykke med 2 års dagen:-) Sikke nogle skønne gaver og kagen ser da total lækker ud... selvom der er en lille stavefejl ;-)

Ditte sagde ...

Stavefejl eller ej...
Tak for en dejlig dag. Som jeg sagde til dig, da fødselsdagen var vel overstået: Sikke en masse søde kunder du har (inkl. deres mænd og børn) Håber du nu kan få slappet lidt af, men kender jeg dig ret kan du ikke sidde stille ret længe af gangen. Knus!

Charlotte Ravn sagde ...

Stort tillykke med 2 års dagen! sikke mange dejlige gaver du har fået og mums den kage ser lækker ud trods stavefejlen! Tænk at det allerede er 2 år siden du åbnede....tiden går sgu for hurtigt! Håber jeg kommer nordpå engang, så jeg kan kigge forbi din hyggelige kælder!
Knus!

Unknown sagde ...

TILLYKKE kære Sofie med det hele. Hvor ser det bare rigtig godt ud. Jeg glæder mig til snart at besøge din butik igen.

KH Heidi

Karina Beck sagde ...

Et stort tillykke med dagen. Ked af at jeg ikke bor lige i nærheden, så ville jeg have været forbi.

Anneli sagde ...

Gratulerer <3ligst med 2års feiringen! Så masse fine presanger du har fått (:
Sånne heklede muffins står på ønskelisten min..
Fortsatt god helg! Klem <3

Eva (Fister) sagde ...

Mange gange tillykke med fødselsdagen - lyder som om det var en rigtig god dag. Og sikke nogle lækre gaver :o)

Linda sagde ...

Det ser bare ud til at i har haft det rigtig hyggeligt. Sikke mange fine gaver du har fået.

Netti sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud og rigtig mange gange tillykke med de 2 år!
Sikke dejlige gaver.

Heidi sagde ...

Hvor ser det ud til I bare havde en rigtig god dag kan da godt forstå med alle de besøg på denne dag i din lækker butik :O) og sikke gaver - ja jeg nåede desværre ikke aligevel :o( forklaring sener...

Gitte Hagemann sagde ...

Tillykke med butikken - hvor ser det bare lækker ud alt sammen!

Unknown sagde ...

Tillykke med de 2 år. Det ser ud til at det var en skøn dag. :0)

Betina Olesen sagde ...

Ja, tillykke med den overståede..... aaajjj hvor ville jeg bare gerne have været med.... men må slå mig til tåls med at jeg har været hos dig 2 gange denne sommer....
Men det lyder og ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag, og kagen... ja, den fik smilet frem, og den smagte vel godt nok (medmindre han hellere ikke kan læse sin opskrift)

Knuz Betina

Annette sagde ...

Hello...

Endnu engang tillykke med Kaelderens 2 aars fodselsdag.
Ja, nogen skulle have et stavekursus (siger jeg der ikke kan stave ordentligt paa dette spanske tastatur).

Skonne billeder fra dagen,
Annette

MULTISCRAP sagde ...

Tillykke med føs´dagen Fru Hansen :-)

Ja, det er jo ikke til at tro at der er gået 2 år.... Det ser smadder hyggeligt ud med alle de søde gæster og gaver.

Hurra hurra hilsen

Iben

Ann Cicilie sagde ...

Tusen takk, og gratulerer igjen med 2 års fødselsdag:)