mandag den 14. juli 2008

Vores tysklands weekend

Sidste weekend overnattede Steen og jeg på Hotel Des Nordens i Tyskland. Det ligger lige på den anden side af Kruså grænsen og er et rigtig dejligt hotel med en fantastisk restaurant! Ren nydelse og endda ret billigt:0) Og ja, det er en af mine nye Tote tasker jeg har med;0)
Ha, ha.. Mester fotografen selv:0)

Og selvfølgelig skal man have noget med hjem, nu man er ved grænsen. Og godt børnene ikke er med, der er ikke engang pakket kufferter endnu!


Meget mere var der ikke plads til , men sikke en dejlig weekend som vi helt sikkert gør om igen;0)




2 kommentarer:

Ditte sagde ...

Hi Hi, så fik I prøvet det nye lyn af, hvad angår plads. Dejligt I havde en god weekend. Og endnu engang tak for de fine gaver

Unknown sagde ...

Hej Anne-sofie.

Jeg kan se at i har været en tur i tyskland, hvis og når i skal afsted igen kan du jo ringe, hvis du har lyst til at se hvordan kashmir har det. Jeg er stadig super glad for at vi kørte den lange vej op efter ham, han er verdens dejligste pony.
Hilsen Britt

P.s. du kan også se ham på www.hestegalleri.dk