onsdag den 30. juli 2008

Greengate shopping

Jeg har shoppet lidt på http://www.magnolialiving.dk/ :0) Uhm... sikke lækre sager, kunne bruge en hel formue der! Jeg bestilte det i mandags og posten kom allerede med det nu i dag!!
Nye GreenGate krus, jeg bestilte to i hver farve. De er lavet af melamin og dejlige når man har børn.

GreenGate dåse sæt. Det har jeg simpelthen kigget på så længe, så det er jeg bare rigtig glad for:0)

GreenGate skål i melamin. Egentlig ville jeg rigtig gerne have haft flere, men dette var den aller sidste på lager. Men det dejlige ved GreenGate, er at ligegyldig farve, så passer det hele bare så fint sammen. Så jeg må på jagt efter nogen i andre farver;0)



7 kommentarer:

Unknown sagde ...

hvor ser det bare skønt ud. Jeg skal ikke ind på den side, det bliver vist for dyrt ;0) Nu må jeg så se hvor længe jeg kan lade være :0)

Karina Beck sagde ...

Lækre ting. Er også selv vild med Greengates farver.

Eva (Fister) sagde ...

Øj, nogle lækre ting - den side vil jeg straks besøge :o)

Gitte sagde ...

Øj hvor er det en lækker side. Det er vist godt jeg ikke har set den før.
Den ligger jo i Glostrup ikke langt fra Amager. :o)
(Har tilmeldt mig nyheds brevet)

Unknown sagde ...

hejsa jeg har givet dig en award. jeg synes du skulle have den fordi du inspirerer mig :) den ligger på min blog...

Anne Thormose sagde ...

Sofie, altså! Sikke et skønt link - der røg den månedsløn..... ;o)

Heidi sagde ...

mums nogle skønne ting du har erhvervet dig - er helt vild med krusene - nå ja faktisk det hele :o)))
Må helt sikkert ind og se på den sidde