tirsdag den 27. maj 2008

Tak for et godt crop

Dagen startede kl. 8 hvor Rikke, Lam, Annette og jeg mødtes og spiste morgenmad. Annette, Lam og Rikke hjalp med og få butikken, velkomst gaver osv. iorden
Og så blever der ellers bare scrappet, scrappet og scrappet...
29 piger med var samlet og det var en dejlig og rigtig hyggelig dag:0)


Stemningen var fantastisk og jeg har aldrig til nogen crops eller convention set en så stor produktion som der blev fremtryllet i Hjørring i lørdags. Da vi skulle lave samlet konkurrence til sidst over alt der var blevet fremstillet hvade vi 87 forskellige ting og så var der endda gået et par stykker.


Netti, Lam, Annette og jeg:0)

Nogle af de lækre kager der var "scrappe" bagt

Steen og Torben i køkkenet for at lave aftensmad til alle os damer. Tror de hyggede sig.

Og det bedste af det hele! Dagens menu... Mums, det var virkelig dejligt mad, tror der var noget for alle:0)

Ja, så var det vist på tide og tage hjem i seng... Til sidst var vi vist alle en smule trætte, og så sker det her! Dims, dims og atter dims... Ud over det hele (og det er ikke sorteret endnu)
Tusind tak for en dejlig dag til jer allesammen og på gensyn til efterårs crop:0) Der vil senere komme en dato, men hvis du allerede nu ved, at du gerne vil med, så giv endelig besked. Det kunne meget vel være vi skal have fat i et større lokale til næste gang.










6 kommentarer:

MULTISCRAP sagde ...

Nøj, hvor ser det hyggeligt ud - og mums for en god mad.....

Altså Sofie, det der dimse uheld, det var jo aldrig sket om du havde dine dimser i CraftMates 14 rums easy lock æsker !!

Iben

Netti sagde ...

Hej Sofie.
Tusind tusind tak for en ENORMT dejlig dag. det var superhyggeligt og tiden gik alt for hurtigt.
Vi var hjemme kl 00.30 hos mig - godt trætte, men det er bestemt ikke sidste gang jeg deltager :o)

jeg køre gerne de 2 timer hver vej.

Heidi sagde ...

waw hvor ser det ud til I bare har hygget - slet ikke misundelig at jeg måtte bytte sådan en hygge dag med en dag på job :o) Jeg er helt klart klar til efteråret :o)

Unknown sagde ...

Lyder som en super hyggelig dag,jeg må vist se om jeg ikke kan tage mig sammen og komme med engang.

Jette / ma11edina sagde ...

Hej Sofie!
1000 tak for et helt igennem super arrangement, det var en herlig scrappedag - med dejlig god mad ;-). Som Netti skriver, så kører jeg også gerne turen næste gang du har sådan et crop.

Anonym sagde ...

ej hvor ser det hyggeligt ud, ærgeligt man ikke bor i jylland :(

Hi hi, håber du fik samlet alle dine dimser op.