mandag den 19. maj 2008

Så er det ikke længere nogen hemmelighed



Fru Hansens kælder er heldig som den første at kunne præsentere de helt nye stempler fra Donna Design :0)

Og kunderne som har bestilt kortmagerens månedspakke fra maj er de første som får lov at prøve denne allerførste figur i serien af mange!

Alle månedspakker vil indeholde stempel aftryk fra Donna Design og inde længe vil de som clear stamps være til salg i både kælder og web shop. Inde længe vil i kunne se alle de pragtfulde stempler på Donna Designs blog, hvor man vil kunne følge med i nye plates osv...

Jeg glæder mig meget til at høre hvad i syntes om dem;0)

6 kommentarer:

Joan sagde ...

Han er da bare rigtig sød den lille spejderdreng, glæder mig til at se noget mere til Donna Design. Måske vi kan se noget mere på lørdag?? (:
Joan

Netti sagde ...

De er søde men jeg sys at ansigtet er noget bart :o)
Men lækkert at der er detaljer til som trækævlen .o)

Unknown sagde ...

De ser skønne ud. Men som Netti er ansigtet lidt bart, men tænker vi tilbage på magnolia i starten så så de jo heller ikke ud som de gør i dag.

Pia sagde ...

Wouw det stempel er super flot glæder mig til at se de øvrige i serien

Charlotte Ravn sagde ...

Ih hvor spændende Sofie, han er jo en sød spejder! Glæder mig til at se flere stempler og til de kommer i webshoppen!

Gitte Ottosen sagde ...

Jubiii lige et stempel til en spejder-kortmager :-)