onsdag den 21. maj 2008

Jubii... MEGET længe ventet!

Jeg er SÅ glad! I over ca. 1 år har jeg ønsket mig en meag pakke med akvarel, men jeg er nu glad for jeg ikke nåede og købe alm. akvarel blyanter, for dem her er bare kræs:0) Det er ink akvareller og giver et look faktisk nøjagtig som Distressing ink flaskerne (mere intens farve) og i denne pakke er der et hav af dejlige farve toner.
Jeg har også købt dem hjem til butikken og fåes i 12, 24, 36 eller 72 stk. (12 og 24 er allerede udsolgt, men kommer igen) Hver enkelt farve har sit helt eget nummer og kan genbestilles;0) Der er endvidere også købt helt specielle blyant spidsere som spidser helt specielt så der ikke tages for meget af de dyrebare farve blyanter.




6 kommentarer:

Sarah sagde ...

Åhhh hvor er de bare lækre. Sådan nogle vil jeg også have. Har derwent watercolour i 72 æsken (og derwent graphitint i 24) men jeg kunne sagtens bruge disse også. Farverne er så flotte og klare!
Er de kun i den fysiske butik eller er de også til salg fra webbutikken?

fie & Co sagde ...

Ja, den findes også i graphitint med 72 stk. De er endnu ikke lagt i webshoppen, da de flyver afsted fra butikken lige nu. Men jeg bestiller igen imorgen, så sig endelig hvis der er noget du ønsker.
Har 32 og 72 inktense i butikken lige nu. Men 12 & 24 er pt. udsolgt.

Anne Bente sagde ...

åhhhhh hvor ser det dog lækkert ud :)

Heidi sagde ...

Hvor er jeg glad for jeg købte disse hos dig igår - de er bare skønne at male med - ser frem til kursus aften hos dig og så må jeg da bare eje den helt store pakke - kan godt mærke de 12 jeg købte er for lille en pakke :o)

Lene sagde ...

Hvad koster sådan en kasse med 72 stk. for sådan en kan jeg heller ikke undvære kan jeg se på det hele....

Netti sagde ...

wwoooooow de er lækre. Åh hvor jeg håber der er nogle på lørdag :o)