lørdag den 26. april 2008

Jeg har fået en award



Jeg har fået denne award af søøde Netti, tusind tak for den Annette! Jeg skal så give den videre til andre søde scrappere;0)

Ditte : Jeg elsker og kigge forbi på din blog, dine glade farver og sammensætninger gør mig altid i godt humør.

Marolle : Du har altid de mest spændende layouts og har udviklet dig heelt vildt... Hvad ender det ikke snart med Marie hvis duviklingen bare fortsætter;0)

Rumlebumle : Fordi du altid er så sød til at ligge en kommentar her i mit lille hjørne;0)

Rikke Eskildsen : Ligeledes fordi du altid kigger forbi og efterlader dit glade fodspor i kommentarerne;0)

3 kommentarer:

Lotte sagde ...

Ihhh altså.. Nu vræler jeg fandme da snart!! Jeg ELSKER at komme på din blog og det manglede da bare at lægge en kommentar til alt det smukke du laver OG som helt klart er til inspiration for mig :)

Unknown sagde ...

Tak for awarden. Du laver så mange fine ting, at det er et must at kigge forbi og blive insipret.:0)

Connie sagde ...

Hej Sofie

Du får en award fra mig, se min blog;o)